Gå til indhold
Annonce
Randers

Østergaard kalder DFs asyludspil for »vanvittigt«

Det vil kun føre til menneskelig nedbrydelse, hvis flygtninge skal blive boende på asylcentrene, mener indenrigsminister Morten Østergaard, der stiller sig uforstående over for Dansk Folkepartis nye asyludspil.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce