Gå til indhold
Annonce
Randers

Randers har taget fiber til sig

Regnskab. Fiberbredbånds virksomheden Waoo har netop præsenteret et underskud på over 100 millioner. Alligevel er der tilfredshed hos bestyrelses-formanden, der ser gode takter. Ikke mindst randerusianerne kobler sig på fiber.

Nu har over en kvart million danskere tilsluttet sig fibernet fra Waoo. Illustration: Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce