Gå til indhold
Annonce
Randers

Randers rækker efter FN's 17 verdensmål

Januar 2020 bliver startskuddet på en målrettet indsats for at udbrede og bidrage til FN's 17 verdensmål i Randers Kommune. Med kampagnen "Randers for Målene" får borgere, virksomheder, organisationer og foreninger konkret kendskab til målene og handlemuligheder, der kan bidrage til at ændre fremtiden.
Randers' verdensmålskampagne blev tirsdag 7. januar præsenteret for det lokale erhvervsliv på borgmesterens nytårskur. Her spillede Randers Kammerorkester for verdensmålene. Foto: Randers Kommune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce