Gå til indhold
Annonce
Randers

Regnskovens jaguarer flyttede hjem

Der var store flyttedag i Randers Regnskov, da jaguarerne Bobby og Negra i går formiddag for første gang betrådte deres nye anlæg.

Da jaguarerne kom til Randers fra Zagreb, var de i dårlig form. Nu har de trænet og været på kur. Foto: Brian Rasmussen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce