Gå til indhold
Annonce
Randers

Respekt og ordenlig opførsel

Randers Ugen. Årets Randersborger, musik- og teaterchef Mikael Qvist Rørsted, glæder sig over sin nye titel, som han helt naturligt deler med sin »dedikerede og loyale stab« på Værket. For det er i høj grad teamwork, der har gjort huset til så stor en succes, understreger han.

Mikael Qvist Rørsted modtog i går titlen som Årets Randersborger - en titel, han helt naturligt deler med sit personale. For uden dedikered medarbejdere ville der ikek være nogen pris. Foto: Lars Rasborg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce