Gå til indhold
Annonce
Randers

Ris til Randers fra BUPL Østjylland

Randers er en af de kommuner, der ikke har brugt de kvalitetsmidler, som regeringen i 2012 gav kommunerne, til at forbedre kvaliteten i daginstitutionerne - hvilket ellers var hensigten.

BUPL Østjylland vil gerne have svar på, hvorfor Randers ikke har brugt alle de penge, kommunen har fået fra staten, til kvalitetsforbedringer i institutionerne, som pengene var øremærkede til. Foto: Annelene Petersen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce