Gå til indhold
Annonce
Randers

Stor overenskomst-demonstration i Randers

Offentligt ansatte samles igen på tirsdag i Randers for at markere, at de følger nøje med i hvad der foregår ved forhandlingsbordene, når OK18 drøftes i disse dage.

I tirsdags var offentligt ansatte på gaderne i Randers for at gøre opmærksom på deres holdninger til overenskomstforhandlingerne. På tirsdag vil der være en stor demonstration i Randers. Foto: Annelene Petersen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce