Gå til indhold
Annonce
Randers

Studerende hjælper tandplejen i Randers

En gruppe studerende fra uddannelsen IT-ledelse på Aalborg Universitet har samarbejdet med Tandplejen i Randers Kommune i forbindelse med en projekteksamen på 7. semester. Pressebillede
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce