Gå til indhold
Annonce
Randers

Torup kom i mål med sit bredbånd

Torup Bredbåndsforening har snakket sig til rette med Eniig om etablering af fibernet - Randers Kommune påtager sig en del af regningen.
"En hurtig bredbåndsforbindelse er utrolig vigtig," siger Lou Næraa fra Torup Bredbåndsforening, der nu har nået sit mål: Mulighed for fibernet til alle områdets beboere. Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce