Gå til indhold
Annonce
Randers For abonnenter

Vandet stiger - det samme gør frustrationerne

Randers Kommune er ved at drukne i henvendelser fra lodsejere, der har problemer, fordi vandet stiger på deres marker. Men der er intet at gøre, medmindre lovgivningen ændres.

Her får kommunen mange henvendelser fra frustrerede lodsejere der oplever, at vandstanden stiger: 1. Kåtbæk (øvre del) ,2. Skals Å, 3. Nørre Å, 4. Gudenå, 5. Øster Tørslev Å (Øvre del) og 6. Alling Å. Illustration: Randers Kommune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce