Gå til indhold
Annonce
Randers

»Vi går på en bro uden brædder«

Overgang. Akutafdelingen på Regionshospitalet Randers er hårdt udfordret.

Oversygeplejerske Bodil Marie Clemensen trådte til 1. november 2012 på akutafdelingen. Hun skal nu, sammen med resten af personalet, få tre afdelinger til at føles som én enhed. Foto: Lars Rasborg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce