Gå til indhold
Annonce
Randers

Vi sviner med affald i Randers

Vi, borgere og gæster i Randers Kommune, er nogle svin. Vi smider alt for meget affald udenfor skraldespandene. En kampagne skal give os bedre vaner.

Ram plet: En kampagne skal lære borgere og gæster i Rander at ramme skraldespanden hver gang. Foto: Annelene Petersen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce