Gå til indhold
Annonce
Randers

Vognmænd om udvidet E45: »For lidt og for sent«

Østjyske vognmænd efterlyser plan for udvidelse fra Randers til Vejle. »Den skal nok komme,« lover V.

<p>Arkivfoto: Scanpix</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce