Gå til indhold
Annonce
Sport

Fischer havde håbet på bronzekamp

Selvom han glædede sig over sit første mål i toethalvt år, og godkender en sæson i top 4 ærgrede Alexander Fischer sig over, at Randers FC ikke formåede at blive i bronzekampe til sidste runde.

Alexander Fischer kunne glæde sig over endelig at have fundet frem til målnettet igen. Han ærgrede sig dog mere over, at Randers FC nu definitivt er ude af bronzekampen. Foto: Lars Rasborg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce