Gå til indhold
Annonce
Sport

Nu mangler Kadrii bare en kasse

Mod OB spillede Bashkim Kadrii for første gang i lang tid en fodboldkamp til ende. Det var en god følelse for Randers FC-lejesvenden, som dog stadig savner en scoring og flere offensive aktioner.

Bashkim Kadrii spillede fuld tid i søndags mod sin tidligere arbejdsgiver, OB. Nu håber han, at den første scoring kommer mod Horsens. Foto: Claus Fisker/Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce