Gå til indhold
Annonce
Sport For abonnenter

Poulsen var nervøs for klubsalg

Midtbanespilleren glæder sig over, at der endelig er ro på direktionsgangen i Randers FC, så kontraktforhandlingerne igen kan blive sat igang - og ikke mindst over, at det hele endte med Gravgaard og Nielsen i ledelsen frem for et udenlandsk konsortium.

Kontraktforlængelsen er endnu ikke på plads, men efter der er kommet styr på ledelsen ,regner Nicolai Poulsen også med også at være Randers FC-spiller efter sommerpausen. Foto: Annelene Petersen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce