Gå til indhold
Annonce
Sport

Thomsen: Vi bliver snydt

Efter gårsdagens nederlag til OB kom midtbanespiller Martin Thomsen med en hård kritik af kampens dommer, som gav et ufortjent rødt kort til Martin Mikkelsen. Udvisningen blev kampafgørende.

Martin Mikkelsen følte, at han svigtede holdet med sit røde kort, men mente heller ikke selv, at han havde begået frisparket. Foto: Claus Fisker / Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce